Customer Intelligence

Víme, že vám nejsou
vaši klienti lhostejní.

Customer Intelligence

Víme, že vám nejsou
vaši klienti lhostejní.

Salesforce

Na platformu Salesforce se můžete spolehnout, pokud kladete důraz na řízení obchodu, podporu servisních služeb nebo potřebujete automatizovat marketingové aktivity.

Salesforce

Na platformu Salesforce se můžete spolehnout, pokud kladete důraz na řízení obchodu, podporu servisních služeb nebo potřebujete automatizovat marketingové aktivity.

Jedná se o soubor aplikačních řešení, která jsou navzájem integrována a umožňují zákazníkům využívat kombinaci aplikačních řešení podle specifických zákaznických potřeb.

Zajištění všech plánovacích a reportovacích procesů na jedné softwarové platformě udělá váš systém efektivním a jednodušším. Jeden software pro plánování, rozpočty a odhady napříč financemi, prodejem, nákupem, lidskými zdroji a mnoho dalšího. Spojte všechny uživatele plánování a data v jednom systému.

Sales Cloud

Řešení pro řízení obchodních aktivit. Zahrnuje evidenci zákazníků (firem), kontaktních osob, obchodních aktivit, obchodních příležitostí. Umí automatizovat obchodní aktivity, plánovat obchodní teritorium. Vytváří obchodní forecast, umožňuje automatizovat tvorbu nabídek, plánovat spotřebu předplatného a služeb (SaaS).

Sales Cloud

Řešení pro řízení obchodních aktivit. Zahrnuje evidenci zákazníků (firem), kontaktních osob, obchodních aktivit, obchodních příležitostí. Umí automatizovat obchodní aktivity, plánovat obchodní teritorium. Vytváří obchodní forecast, umožňuje automatizovat tvorbu nabídek, plánovat spotřebu předplatného a služeb (SaaS).

Service Cloud

Řešení pro podporu supportního týmu při práci se zákazníky. Automatizuje vyřizování problémů a incidentů, vytváří informační knowledge base, automatizuje celý servisní proces, integruje se na aplikace call centra a poskytuje pro call centrum informační bázi. Konsoliduje informace o zákaznících, jako jsou služby a zařízení zákazníka, smlouvy a objednávky, SLA, servisní historie a další informace.

Service Cloud

Řešení pro podporu supportního týmu při práci se zákazníky. Automatizuje vyřizování problémů a incidentů, vytváří informační knowledge base, automatizuje celý servisní proces, integruje se na aplikace call centra a poskytuje pro call centrum informační bázi. Konsoliduje informace o zákaznících, jako jsou služby a zařízení zákazníka, smlouvy a objednávky, SLA, servisní historie a další informace.

Marketing Cloud

Sada nástrojů pro podporu marketingu a tvorbu marketingových kampaní. Umožňuje segmentovat zákazníky, vytvářet personalizované e-mailové kampaně, řídit celou komunikační cestu k zákazníkům, vyhodnocovat efektivitu kampaní, realizovat marketing přes mobilní zařízení, vytvářet customizovaný marketingový obsah, vytvářet a spravovat věrnostní programy a mnoho dalšího.

Marketing Cloud

Sada nástrojů pro podporu marketingu a tvorbu marketingových kampaní. Umožňuje segmentovat zákazníky, vytvářet personalizované e-mailové kampaně, řídit celou komunikační cestu k zákazníkům, vyhodnocovat efektivitu kampaní, realizovat marketing přes mobilní zařízení, vytvářet customizovaný marketingový obsah, vytvářet a spravovat věrnostní programy a mnoho dalšího.

Commerce Cloud

Skupina aplikačních nástrojů pro e-commerce. Zahrnuje B2C i B2B nákupní řešení a řízení objednávkových procesů.

Commerce Cloud

Skupina aplikačních nástrojů pro e-commerce. Zahrnuje B2C i B2B nákupní řešení a řízení objednávkových procesů.

MuleSoft Anypoint

Pro datovou integraci používá Salesforce řešení MuleSoft Anypoint Platform. Jedná se o řešení třetí strany, které Salesforce koupil a integroval do svého produktového portfolia. Slouží pro datovou integraci v on premise i cloud a má připravená integrační rozhraní na celou řadu technologií a aplikací.

MuleSoft Anypoint

Pro datovou integraci používá Salesforce řešení MuleSoft Anypoint Platform. Jedná se o řešení třetí strany, které Salesforce koupil a integroval do svého produktového portfolia. Slouží pro datovou integraci v on premise i cloud a má připravená integrační rozhraní na celou řadu technologií a aplikací.

Pro analytiku je využíváno řešení Tableau, které do rodiny Salesforce přibylo nedávno. V Tableau má Salesforce předpřipravené reporty pro Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud a další.

Pro analytiku je využíváno řešení Tableau, které do rodiny Salesforce přibylo nedávno. V Tableau má Salesforce předpřipravené reporty pro Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud a další.

JSME DISTRIBUČNÍM A IMPLEMENTAČNÍM PARTNEREM
S ŘADOU PRODUKTOVÝCH CERTIFIKACÍ

neit consulting partneri_microsoft_oracle_sas_jedox

DALŠÍ  ŘEŠENÍ >

Data
intelligence

Řešení pro datovou analýzu a reporting. Podpora pro rozhodování managementu, stejně jako operativní řízení. 

Procesní
řízení

Optimalizace a automatizace procesů, podpora práce s dokumenty. Řešení pro bezpapírovou kancelář. 

Corporate
performance
management

Systémy pro plánování, budgeting a forecasting. Řešení pro finanční konsolidaci. 

Regulatorní
reporting

Automatizace zpracování reportovací povinnosti vůči ČNB pro klienty finančního trhu. 

DALŠÍ  ŘEŠENÍ >

Data
intelligence

Řešení pro datovou analýzu a reporting. Podpora pro rozhodování managementu, stejně jako operativní řízení. 

Procesní
řízení

Optimalizace a automatizace procesů, podpora práce s dokumenty. Řešení pro bezpapírovou kancelář. 

Corporate
performance
management

Systémy pro plánování, budgeting a forecasting. Řešení pro finanční konsolidaci. 

Regulatorní
reporting

Automatizace zpracování reportovací povinnosti vůči ČNB pro klienty finančního trhu.